nuevo DESorden - Carlos Taibo
galego-português
  Carlos Taibo
··>> PORTADA | artículos | entrevistas | libros | agenda |
 
Enlaces
   
 
Galicia. Información general Galicia. Información general
 
  Academia Galega da Língua Portuguesa
 
A AGLP é uma entidade privada que se define como «instituição científica e cultural ao serviço do Povo galego», pretende «Promover o estudo da Língua da Galiza para que o processo da sua normalização e naturalização seja congruente com os usos que vigoram no conjunto da Lusofonia».

 
  diárioLiberdade
 
O Diário Liberdade, portal anticapitalista da Galiza e os países lusófonos, é umha iniciativa informativa de carácter popular, realizada pola Associaçom Cultural Diário Liberdade, inscrita no Registo Geral de Associaçons da Conselharia da Presidência, Administraçons Públicas e Justiça da Junta da Galiza. A Associaçom Cultural Diário Liberdade nom tem fins lucrativos, tendo-se constituído em Dezembro de 2009 com o fim de contribuir para o exercício do direito de informaçom por parte da maioria, favorecendo a pluralidade informativa com total independência dos grandes poderes económicos e empresariais. Da mesma forma, entre os fins da Associaçom Cultural Diário Liberdade e do meio de comunicaçom digital que realiza, está a dinamizaçom da participaçom activa dos sectores mais desfavorecidos da sociedade na difusom da informaçom que produz e/ou que lhe di respeito.

 
  Novas da Galiza
 
Página correspondente a uma revista mensal sobre a actualidade da Galiza.
 
  Portal Galego da Língua
 
Portal Galego da Língua é o sítio na rede que tenta informar acerca da actualidade da língua na Galiza. É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL), umha associaçom sem ánimo lucrativo, legalmente constituída em 1981, que visa a plena normalizaçom do Galego-Português da Galiza e a sua reintegraçom no ámbito lingüístico a que historicamente pertence: o galego-luso-brasileiro. O Galego-Português, na Galiza denominado Galego e internacionalmente conhecido como Português, é a língua própria de Galiza, Portugal e Brasil, sendo também língua oficial em Angola, Moçambique, Cabo Verde, Guiné Bissau, São Tomé e Príncipe, Timor Lorosae..., comunidade lingüística internacional conhecida como Lusofonia (também Galegofonia ou Galego-Lusofonia).

 
Contrainformación Contrainformación
 
Periodistas y escritores Periodistas y escritores
 
Movimientos sociales Movimientos sociales
 
Librerías Librerías
 
Reintegracionismo Reintegracionismo
 
Revistas Revistas
 
Periódicos Periódicos
 
Editoriales Editoriales
 
Servidores alternativos Servidores alternativos
A las barricadas
.
Academia Galega da Língua Portuguesa
.
CNT
.
Decrecer Madrid
.
diárioLiberdade
.
El antídoto
.
El viejo topo
.
Estaleiro Editora
.
Indymedia
.
Kaosenlared
.
La Malatesta
.
Los Libros de la Catarata
.
Los libros del Lince
.
Nodo50
.
Novas da Galiza
.
Portal Galego da Língua
.
Rebelión [Periódico digital información alternativa]
.
Red Libertaria Apoyo Mutuo
.
Rojo y Negro
.
Traficantes de sueños
.
 
| biografía | contacto | enlaces | videos | |

Creative Commons License

Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons